[Fcat] FW: Přihláška do HL Jaro 2019

sidi at email.cz sidi at email.cz
Tue Jan 8 00:16:31 CET 2019

Ahoj, za mě nejlépe pondělí + středa. úterý nic moc (Mirka má tancování),
ale asi by se dalo domluvit občas hlídání a čtvrtek taky (máme beach od
konce dubna). Na beachi bych občas mohl chybět. Tzn 131355555, možná
131155555.

Hřiště jako letos, případně velmi podobné Kamilovi.

Hanspaulka má pro mě prioritu 1. Na podzim zvažuju, že bych si nechal
říznout patu, uvidím, jak to časově vyjde. .

Co se ochoty organizace týče - pokud se ti nikdo neozve, můžu něco zkusit,
ale neplánuju významně obvolávat ostatní - nanejvýš předem daný seznam 3
lidí. Co vlastně MFF, neozvali se ti?

--
Zdenek Roubal
sidi at email.cz