[Fcat] Vyuctovani jaro 2018

Soška Martin martin.soska at ceskapojistovna.cz
Fri Mar 23 11:15:06 CET 2018

Zdravím všechny,

Mame ted malou pauzu takze nas ceka mila povinnost - vyuctovani.
Vybaveni jsme se dohodli ze se rozpocita do peti sezon takze rukavice 100 na tuto a ještě nasledujici 2 sezony.

Nize rozpis.
Danovi byla poskytnuta studentska sleva. Kubu jsem zatím napsal jako celosezoniho hrace. Pokud by tomu ve vysledku bylo jinak tak se dohodneme.
Pavel dostal pulku pac nas opusti...Jirku od Fildy jsem zatím vynechal protože nemam blizsi info o jeho planovanych účastech. Pripadne by nas pozval na nejakou rundu na konci sezony :).
Eviduju ještě nedoplatek 681 za minulou sezonu od Zdendy.

Protesty a připomínky samozrejme uvitam.

J2018

startovne

3000

Piskani

2700

Hraci navíc

1200

Vyhra

0

Vybaveni

100

Na jednoho

875

Zdenda

875

Kamil

875

Dave

875

Stano

875

Pavel

437

pulka

DanMarek

875

Sosan

875

Kuba od Pavla

875

Dan CVUT

437

studentska sleva

Jsi- li na seznamu pošli mi prosím u sebe uvedenou castku na účet   1488836016/3030.
Diky Sosan