[Fcat] Nova sezona

Pavel Brabec beanos at seznam.cz
Sat Mar 17 21:41:36 CET 2018

Ok, napíšu mu.
Pavel

----- Původní zpráva -----
Od:"deeaem at gmail.com" <deeaem at gmail.com>
Odesláno:‎17. ‎3. ‎2018 20:06
Komu:"fcat at ttnz.cz" <fcat at ttnz.cz>
Předmět:Re: [Fcat] Nova sezona

Přesně tak, za mě Jirka ano, Kuba ano.

Dne so 17. bře 2018 20:01 uživatel <sidi at email.cz> napsal:

Cau, vzchayel jsem y toho cos pak rikal v hospode (ze na nej ted kontakt moc nemas, a ze nevis),  myslim ze zajem mame v podstate o kohokoliv :-)

--
Zdenek Roubal
sidi at email.cz

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Brabec <beanos at seznam.cz>
Komu: fcat at ttnz.cz
Datum: 17. 3. 2018 19:32:05

Čau, o Kubu zájem nemate? Myslím, ze by s vami chodil rad dal. Moh by snad prijit pristi týden.

Dejte vědět.
Pavel