[Fcat] Nova sezona

Neuwirth, Jiri Jiri.Neuwirth at adastragrp.com
Sat Mar 17 16:25:29 CET 2018

Ahoj, teoreticky, … nektere euterky
J.

From: Fcat [mailto:fcat-bounces at ttnz.cz] On Behalf Of Kamil Nezval
Sent: Saturday, March 17, 2018 3:18 PM
To: fcat at ttnz.cz
Subject: Re: [Fcat] Nova sezona

Soulasim, ze je nas zalostne malo, Jirka hral dobre, jestli ho znate i ze Strahova, tak by mohl zapadnout, tak se nekdo zeptejte, jestli nechce za nas hrat... Jinak nekdo ma muj dres, tusim Kuba od Pavla, i kdyz vetsinou hraji v dresu Javoraku, rad bych ho mel zpet, Pavle, muzes to zajistit? diky.
K.

Ahoj,

jeste jedna vec by se mela zlepsit - vcasne prichody na zapas. Tady mluvim hlavne za sebe, protoze jsem mel sekyru asi 20 minut :-(.

Jirka od Fildy s nama ted hraje na Strahove a je velice platny. Ja jsem pro, aby chodil.

Dan

---------- Původní e-mail ----------