[Fcat] Nova sezona

sidi at email.cz sidi at email.cz
Sat Mar 17 09:50:42 CET 2018

Ahoj pánové

tak po přáteláku i přes pozitivní výsledek musíme zlepšit pár věcí:
1) Budeme si brát dresy na zápas
2) Budeme brát balóny na zápas :-)

Zároveň by mě docela zajímala předpokádaná sestava na tuto sezonu. Podle
toho, co vím to vypadá následovně:
Dejv, Sošan, Stano, Kamil, Zdenda, Dan
Do cca dubna: Pavel

Podle toho co nevím:
Dan ze Strahova
Jiřík někdy? (máš nějaký zápas reálný)

Nevypadá to moc a počítám, že asi nemáte někoho momentálně k dispozici?
Jediné co zatím napadlo mě - na přáteláku s náma hrál nějaký kamarád od
Fildy, který jak jsem pochopil si jen přišel zahrát. Nevím ani jestli tam
byl kvůli Eukaryotě, ale na 35 ještě nevypadal, tak jestli by nestálo za
pokus se mu ozvat. Fildo - mělo by to smysl, pokud bychom to chtěli zkusit,
nebo spíš to byla jednorázová akce. Ostatní, co jste byli - co vy na to?