[Fcat] za pět dnů 6. 10. Kojots United - FC Alcohol Tea 4 lidí

beanos beanos at seznam.cz
Mon Oct 5 08:10:11 CEST 2015

Cau,jeste se mi podarilo ztratit cerny sportovni limec. Nemate ho nekdo?
Diky,pavel

Odesláno ze Samsung Mobile.

  za pět dnů 6. 10. Kojots United - FC Alcohol Tea 4 lidí </div><div>

Tak mi ho dones do prace, jestli budes v KB, ja jeste jednou vynecham, balon kdyztak predam Kamilovi nebo Stanovi nebo se pujdu jen tak podivat.

h.