[Fcat] Vyuctovani podzim 2015

Soška Martin GCEE martin.soska at generali.com
Thu Nov 26 14:59:28 CET 2015

Zdravím všechny,

Konecne jsem se dostal k vyuctovani.
V pripade Jirika se domluvime nekde v hospode jak to budeme provadet. Neprijde mi uplne fer chtit po nem kazdosezone celou castku.
Snazil jsem se ho sice vyhazovat pokud byl malokrat, ale ted uz moc nestiham vnimat kdo kolikrat byl. Jaky na to ma nazor Jirik ?
Prijimam znovu pripadne protesty.

startovné

3000

Piskani

2250

CELKEM

5250

na jednoho

525

Vyuctovani za hanspaulku plati pro níže uvedené:

Zdenda

Kamil

Honza N
Tomas H

Stano

Toten

Pavel

DanMarek

Sosan

Jirik

Jsi- li na seznamu pošli mi prosím 525Kč na účet   2238322113/0800     a do poznámky dej prosím  " 'jméno' H2015P". Prosim dodrzte poznamku at se mi to lepe hleda.

Diky Sosan