[Fcat] zítra 14. 5. Opatovští kanonýři FC - MFF FC Alcohol Tea 4 lidí

danmarek at email.cz danmarek at email.cz
Fri May 15 10:17:46 CEST 2015

Cau Sosane,

strucna verze je: 1) velmi dobre, 2) nas balon stale mame ;-)

A ted trochu rozvitejsi:
Souper mel na prvni pohled minimalne o 10 let nizsi vekovy prumer, a to jsme
tentokrat meli i Jardu. Nastesti z jejich nejmin deseticlenneho hloucku
nehrali vsichni, meli tam asi i nejaky fanousky. Jakmile jsme zacali hrat,
bylo videt, ze fazi prechodu do utoku maji nacvicenou dobre. Hralo se
prevazne na nasi pulce, ale zadne velke sance z toho nebyly. Spis strely ze
stredni vzdalenosti, ktere, protoze za brankami nebyly ochranne site,
koncily o 50 metru dal u plotu. Moje takticka stredne rychla chuze tam a
zpet se jim po chvili prestala libit, proto radsi zacali behat pro balony
sami. Citili, ze by meli tenhle zapas vyhrat.
Nicmene dozadu uz jim to tolik neslo a cca v 15. minute Jarda prosel sam
stredem hriste, nechali mu dost mista aby se dostal sam pred golmana,
ktereho prostrelil mezi nohama. O nekolik minut pozdeji Jarda dostal
prihravku do behu na leve strane hriste, golman vybehl, nicmene Jarda ho
prostrelil na blizsi tyc. Ze sveho pohledu nevim, jak moc to bylo z uhlu,
kazdopadne to dobre trefil. Tohle je podle me zaskocilo, necekali takovy
odpor. Tlacili se do brany, ale nic vazneho nevymysleli, obrana nam
fungovala spolehlive. V poslednich sekundach prvni pulky ale snizili, mic
sel z autu primo na borce v nasem vapne, ktery to ze tri metru trefil z
voleje pod viko.
Do druhe pulky se dalo cekat, ze budou porad tlacit a taky ze jo. K vapnu se
dostavali lehce, technicky to umeli, ale nebyli presni v zakonceni.
Zahravali par rohu a jeden z nich po nasi teci stastne prosel az na jejich
volneho hrace na druhe strane. Stihl jsem udelat dva kroky proti nemu, ale z
takovych 5 metru to vyborne trefil na zadni tyc. To bylo tak v 5. minute
druhe pulky a zacinalo se odznova. S vedomim, ze na nas maji, hrali dopredu
jako by porad prohravali. Na druhou stranu v obrane docela horeli. Od brany
jsem casto vykopaval na Toma dopredu, ktery sikovne sklepaval balony na
ostatni a bylo z toho nekolik slusnych sanci. Pri jejich tlaku jsme meli
radu brejku 2 na 1 nebo 3 na 2, ale ne a ne to tam spadnout, i golman je
parkrat podrzel. Pote, co jsem chytil jednu strelu, vyrazil dopredu Kuba,
posila, kterou privezl Pavel. Krikl si, ze chce mic a mne se podaril
nejlepsi vyhoz za hodne dlouhou dobu. Rychly rovny mic pres 3/4 hriste si
Kuba zpracoval, odstavil si obrance, tuknul si to do stredu a z nejakych 8
metru prostrelil golmana. Pak zacali riskovat jeste vic a po par minutach
Jarda dokoncil hattrick, kdyz se k nemu na pulce dostal balon a levackou
trefil z dalky lobem prazdnou branu. Souper mel jeste nekolik sanci, asi
dvakrat byl utocnik uz sam prede mnou, nicmene skore uz se nezmenilo :-).
Z poslednich nekolika souperu byl tenhle podle me nejlepsi a presto jsme
vyhrali. Asi potrebujeme spravnou motivaci :-). Je fakt znat jestli prijde
Jarda nebo ne, navic Kuba byl velice platna posila.

Dan