[Fcat] Přihláška na sezómu Jaro 2015

sidi at email.cz sidi at email.cz
Mon Jan 5 13:43:44 CET 2015

Ahoj, posilam svoje preference. Obzvlaste lidi ze severu upozornuju na
hriste Novoborska, ktere se mi zda jako velmi prihodne :-)

Co se terminu tyce - v utery miva Mirka basket, ale asi si umime zaridit
hlidani, ve stredu chodime plavat takze, bych stihal zapasy az tak od ctvrt
na osm / pul osme. Oboje bych tak videl spis na 4 - 4 , ale drzel jsem se
limitu na body.

Pondeli a ctvrtek je libovolne.

Zdenek