[Fcat] Přihláška na sezómu Jaro 2015

Soška Martin GPH soska at generalippf.eu
Mon Jan 5 09:24:41 CET 2015

Zdravim,

Na zacatek vsem preju vsechno nej do noveho roku :).

A dale prosim vsechny aby mi poslali vyplnenou prihlasku, hlavne tu cast o terminech a hristich a to do 8.1.2015 - 12,00.
Udelam nejaky scot a demokraticky zvolim vyslednou prihlasku, kterou poslu na psmf.

Prosim poslete mi i jestli chcete hrat "tradicni" zimni turnaj na Baarove? Pravdepodobny termin by byl 31.1.2015.

Update meho zdravotniho stavu:
Zkousel jsem si kopnout do balonu, ba co vic i si zabehat a dlouho jsem z toho brecel.
Zaver:
Budu se snazit se hybat, pac to uz jde, ale zacatek sezony urcite nestihnu.

Mejte se
Sosan