[Fcat] Fwd: Fotbalový turnájek 2014

Soška Martin GPH soska at generalippf.eu
Fri Jan 24 10:46:16 CET 2014

Vazeni,

V priloze najdete rozpis zapasu. Bude se hrat 2x10 4+1. Eukaryota 2.LKW a Prokaryota FZ mohou dorazit na 10,20 jinak ostatni prosim, aby byly v 10 na hristi. Letos udelame i soutez o nejlepsiho strelce tak pokud se kapitanum bude chtit doplnte(zaktualizujte) mi jmena a cisla dresu do listu "Hraci". Pokud tak neucinite dnes budete to muset udelat zitra rano :-).

http://mapy.cz/#!x=14.453700&y=50.049423&z=18&t=s&umc=9hFIsxXlXkNhOp&uml=Vchod&uml=satny&u=u

Tesim se na vas zitra.
Sosan